2011. január 5., szerda

Téli szünet:
Én a téli szünet első hetén otthon voltam. Jó sokat unatkoztam, de valahogy csak sikerült lefoglalnom magam… A karácsonyom jó volt jól éreztem magam. Karácsony után pár nappal elmentünk Győrbe, mert a szüleimnek a házassági évfordulóját ünnepeltük… A hotel nem volt valami ,, HŰ-HA!” de az a pár nap úgyse számított. Voltunk még a győri színházban, az előadás kicsit unalmas volt, de ezek ellenére jól éreztem magam. Győr után egy Nyúl nevezetű faluba mentünk. (Tudom a nevén én is szakadtam a röhögéstől) Miután eljöttünk (haza) rögtön készülődtünk a szilveszterre, a nővéremmel, mert a szüleink a nyaralóban töltötték a szilvesztert. A szilveszter szintén jól sikerült. Az utolsó két nap nem volt rossz, ugyanolyan volt mint minden hétvége… Vasárnap elmentünk moziba, én az apukámmal Az Utazó-t néztük meg, e viszont nem volt jó film. Legalábbis szerintem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése