2011. január 5., szerda

Sziasztok!
Karácsony előtt egy nappal van a születésnapom. Nagyon finom volt a csoki torta. A karácsonyom nekem ebben az évben volt a legjobb. Azt kaptam amire már évek óta vágytam. Kaptam egy kutyust és a neve Dominó lett. Nagyon aranyos. Fekete, barna foltokkal és nagy lógó fülekkel. De a másik legjobb a karácsonyban hogy apa is otthon volt. A szilveszter is jól sikerült, mert a barátnőimnél voltam és miénk volt az egész ház. Elmentünk egy buliba, de onnan hamar eljöttünk, mert csak felnőttek voltak, 200 éves zene szólt és unatkoztunk. Náluk elkezdtünk lufikat fújni és 49 db. lufit sikerült felfújni. Éjfél után kimentünk az utcára és tűzijátékot néztünk, ami szinte a fejünk felett volt. Nagyon jó volt. Másnap bementünk az erdőbe, amibe persze el is tévedtünk, viszont jó is volt, mert láttunk őzet. Aztán végül kijutottunk. De gondolom erre már rájöttetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése