2011. január 5., szerda

Karácsony "málnaa" módra. :D

December 24-e.~ Szenteste, és szenteste egész napja.

Segítettem anyának a konyhában mézes puszedlit sütni. Nagyon finom lett, ámbár azt hiszem 3-4 adagot sütöttünk, és abból 2-3 adag egy kicsit megégett, de finom volt, és aránylag jól is néztek ki. Én díszítettem. XD
Meg anya csinált még ilyen sajtos sütit, az is finom volt...
Délután átmentünk a szomszédba. Kaptam egy ilyen mécses tartót, pici színes, illatos mécsesekkel. Nagyon jól néz ki. Amikor kibontottam és a tetejét láttam, azt hittem valami pohárkészlet. De nem.:D Majd hazajöttünk.
Egy pár kis csomag volt a fa alatt. A lapos, közepes méretűt hagytam utoljára, mert tudtam mi van benne, és annak örültem a legjobban. :D
Volt egy nagy zacskó, abban volt egy Avril Lavigne Forbidden Rose parfümcsomag. Testápoló, tusfürdő, és parfüm volt benne.~
Aztán volt egy kicsi, kocka alakú. Abban süthető gyurma volt.*www*
Volt még egy, amiben egy derékmelegítő volt.*w* Fekete.~
Aztán kibontottam a lapos csomagolást. EGY VASTAG CSABA CD.*wwwwwwwwwwwwwww*

Megköszöntem őket, mert ezeknek úgy tényleg örültem, bármennyire is laptopot akartam. u.u
Gyorsan elmeséltem cseten, meg hallgattam a Csabi CD-t. Meg gyurmáztam. :D
A parfümnek a nyakán van egy gyűrű.:D
Este anya nekiállt kókusztekercset csinálni, mert másnap mentünk Hencsiékhez.

December 25.~
Ebéd a nagybátyáméknál.~
Dél körül apa szólt, hogy most akkor megyünk vagy sem?! Jelzem akkor készültem elaludni...xD
Felöltözés.~ Indulás.~
Beestünk Hencsiékhez, Hugiék még nem voltak ott. Köszönés, cipő-kabát le.
Nem sokkal később megjöttek Reniék. Már megvoltunk mindannyian... 11-en egy lakásban.:D
Én kijelentettem, hogy nem vagyok éhes, és nem eszek senkivel. XD A fiiúk(+Hugi) kajáltak. Addig kint voltunk a konyhában, és beszélgettünk. Vicces volt, mert ott álltunk 200-an és mindig ilyen utat nyitottunk Hencsinek, ahogy járkált ki-be. xD
Aztán ettek a többiek is, addig a fotelban ültem, vicc könyvet olvastam, meg Baluval Chuck Norris vicceket meséltünk egymásnak.
„Chuck Norris nem megszületett, hanem levedlette az anyját.” Ezen akkorát szakadt. XD
Gyorsan ment elmesélni a konyhában lévőknek, és Hugi elkezdte apámnak röhögni, hogy milyeneket tudok. Hát mondom ez kész, baj, hogy tudok pár viccet?.____.
Aztán kaja után nagycsaládos tömörülés kezdődött a nappaliban. Beszélgettünk. Majd elegem lett mindenkiből ; MÉGHOGY KÁLLAY SAUNDERS ANDRÁS NEM JÓ???? :O
Meg anyával találtunk két cikket egy újságban Vastag Csabiról, azt elolvastuk.
Majd Balu, Reni meg én felmentünk az emeletre gépezni.
Néztünk videót, és Renit nyoszogatta egy játékvideóval, ami az volt, hogy menni kellett egy kis kockával és nem szabad neki menni a falnak. 3. pálya lehetetlen, nekimész a falnak, előjön egy zombi és sikít. Reni görcsöt kapott.XDDD
Meg játszottunk a világ legnehezebb játékával.
Az nagyon szép volt, pálya végén rontom el, felordítok néhány elég csúnya szót, mire anyám alulról visszhangzik: Na de Barbikááám! XDDD
Hugiéktól kaptam egy ilyen Dove krém tusfürdő csomagot. Abban tusfürdő és szappan volt. Finom illata van.
A család közösen kapott egy ilyen gömböt, amiben van egy angyalka, és ha bekapcsolom, akkor világít, különböző színekben. (:
Majd hazamentünk, és gépeztem. Este lefeküdtünk, és …

December 26.~
Ezen a napon semmi különleges dolog nem történt, otthon pihentünk.

A viszont olvasásra........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése